godjul!

GODJUL ALLIHOPA!
Idag är det ju julafton! det har vart jätte kul!
det började med att jag, ellen och frida gick upp halv åtta i morse och gjorde
tårta, för mamma fyller år idag också! Så vi grattade henne och så! Sen gjorde vi iordning
oss, och sen kom pappa och hämtade oss, då öppnade vi paket och så hos pappa!
Sen åkte vi till våran faster och åt massa mat och öppnade paket, sen på kvällen åkte vi  hem till mamma
och öppnade paket igen, vi fick blandannat promarker pennor, och jag älskar dom! och gissa vad vi
ska göra imorn?
vi ska köpa en systemkamera!!! jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad!
tyvär har jag inte tagit kort på mina saker men det kommer antagligen bilder imorn!
det här blev ett långt inlägg utan bilder, men hoppas att ni orkar läsa ändå!
kram

Kommentarer
Postat av: ellen h

jag fick också promarker pennor :D och pengar till en system , wiho :D<3333

2010-12-25 | 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0