hur vi hade det


blev bara någon bild.
hej, jag vet att jag inte har bloggat alls mycket dom senaste dagarna.
Men jag har inte haft tid helt enkelt! Snart ska jag till alideberg med celine, det blir kul!
Jag kan berätta lite om paris resan.
Det var jätte kul där! Vi shoppade, var uppe i eifeltornet, var i ett museum där mona lisa finns,
åkte till någon kyrka. Och massa mer! Det var väldigt varmt där också! På vägen dit från flygplatsen
i Paris så skulle man åka buss in till Paris. Och det var HUR varmt som helst på bussen. Jag höll på att dö!
Aja nu ska jag göra i ordning mig.
-puss

Kommentarer
Postat av: nelly

fin blogg!

lägga till varandra via bloglovin? :D

2010-07-02 | 13:02:32
BLOGG: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0