jag kallar det bildbomb

hejsan!
Nu ligger jag i min säng och ska snart äta frukost!
Var med molly igår, eller före det så var vi
i uddebo och typ gjorde rekordförsök.
Asså man kom dit och så skulle man måla av ett
gult hus, och vi var 444 stycken som gjorde det
och kina var bara 300 stycken så
vi kommer antagligen att vara med i guinnes rekord
bok nästa år! Coolt! haha, Men sen så
åkte vi hem till molly, asså molly och hennes familj var också
med oh målade. Dom passar två stycken hundar
just nu och dom är SUUUUUPER söta!
Och här kommer lite bilder från igår!

haha just det, dom målade mustach på alla också!














sweet!

jag ser puckad ut, jag vet!





lilla söta tina!

lilla söta sessan!



så! det var nästan alla bilder!
puss







Kommentarer
Postat av: ellen

åh vad söta (a)

2010-05-16 | 11:46:50
BLOGG: http://ellenellenellenellen.blogg.se/
Postat av: TopStyle

hihi snygga mustacher :P vad ska du hitta på ikväll?

2010-05-16 | 18:09:07
BLOGG: http://topstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0